朝星暮雪

我思,我在
Dust In The Wind - Kansas

I close my eyes   
我闭上双眼
Only for a moment and the moment's gone   
仅仅一瞬间,而这一瞬间已消逝不见
All my dreams   
我所有的梦
Pass before my eyes in curiosity   
不明所以的飘过我眼前
Dust in the wind   
风中的尘埃
All they are is dust in the wind
它们就像风中的尘埃
Same old song   
一样的老歌
Just a drop of water in an endless sea
像无垠大海中的一滴水

All we do Crumbles to the ground   
我们所做的一切终究要回归尘土
though we refuse to see   
尽管我们不愿面对
Dust in the wind   
风中的尘埃
All we are is dust in the wind我们都是风中的尘埃   
Don't hang on     
别太执着
Nothing lasts forever but the earth and sky   
除了天与地,没有什么是永恒的
It slips away   
当时光溜走
All your money won't another minute buy   
所有的金钱也买不回一分钟   
Dust in the wind   
风中的尘埃
All we are is dust in the wind我们都是风中的尘埃
Dust in the wind   
风中的尘埃
Everything is dust in the wind
万事万物都是风中的尘埃

评论
热度(3)
©朝星暮雪 | Powered by LOFTER